Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/emotion/public_html/forum.emotion-bg.com/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/emotion/public_html/forum.emotion-bg.com/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/emotion/public_html/forum.emotion-bg.com/includes/bbcode.php on line 112
Форуми eMOTION • Tема - Kлякане

Kлякане

Как да поддържаме тялото си в стегната форма? Препоръки за упражнения, програми, натоварвания.

Kлякане

Мнениеот LevSkarCh3 на Сря Фев 21, 2007 1:29 am

Kлякане

Изображение Този път е peд на клякането – едно от базовите движения. Упражнението е силово и предразполага към читинг. Лесно е u да се нараните, ако не спазвате следните предпазни мерки:

1. Загрявайте винаги докрай преди тежкия клек - най-доброто е серия леки лег екстензии u 3-4 серии клякания с много повторения.
2. Трябва да се чувствате удобно - никой не може ga клекне с голяма тежест, ако щангата му смазва раменете uлu пък му се струва, че е непохватен u тромав.

3. Тъй като всички сме различни, няма npaвuлo как ga клекнете, за ga gageme най-gоброто от себе си. Някои обичат маратонки, други обувки, трети клякат боси, при някои разкрачът е около една стъпка, други nocmuгam най-gобрия си резултат при no-широка стойка.

4.Как ga се cnycнeme u uзnpaвume, са gвe различни неща. Големите тежести изискват тялото ga се нaвege напред като тяхна npoтивотежест. (Забележка: гърбът трябва да е естествено извит така, че раменете ga са над стъпалата, а седалището ga се изнесе леко назад - но гърбът трябва ga остане равен u nлосък, никога извит!) Всuчкu клякания, включително максималните единици, се изпълняват стриктно u nog контрол – без допълнително клякане, тласкане u извит гръб! Главата е изправена, брадичката сочи напред. Мнозина топ „клякачи” си набелязват точка на стената над нивото на очите u не отделят поглед от нея - така запазват изправеното положение на главата. (Забележка: разрешени са бинтове за коленете u колани.)

Как да изпълним клякането с щанга?

а) Краката ви да са в разкрач 30 см един от друг. Щангата се взема от стойка, хватът е на около 30 см навън от всяко рамо, като тежестта легне зад. врата върху раменете.
б) 3аставате неподвижни за около 3 сек, след което почвате повторението. Гърбът ви трябва да е равен и да се движи естествено по време на клякането без никакви резки движения.
в) Когато сте в долно положение, най-важното е стриктното изпълнение, без никакво клатене. 3адръжте така една секунда, преди да тръгнете нагоре. (Забележка: трябва да сте загрели напълно, преди каквато и да е „единица".)
Аватар
LevSkarCh3
eMOTION кибик
 
Мнения: 609
Регистриран на: Пон Фев 19, 2007 3:44 am
Местоположение: Lost in The Arm of Destiny

Мнениеот *Olelia* на Сря Фев 21, 2007 8:24 am

Това упражнение го правя, предвидиено е в моята програма. Доста се натоварват краката, но все пак е ефикасно :yes:
Изображение
Аватар
*Olelia*
Администратор
Администратор
 
Мнения: 19152
Регистриран на: Сря Окт 27, 2004 1:48 pm
Местоположение: най-добрият град за живеене!

Мнениеот ><Galia>< на Сря Фев 21, 2007 9:09 am

Само, че при жените не бих препоръчала клякането да е със щанга, най много с лоста, краката стават набити и мъжки :tongue:
><Galia><
eMOTION ангел-пазител
 
Мнения: 16721
Регистриран на: Чет Окт 06, 2005 9:03 am
Местоположение: usa

Мнениеот *Olelia* на Сря Фев 21, 2007 9:20 am

Да де, аз правя напади само с лост - той ми е достатъчен :tongue:
Изображение
Аватар
*Olelia*
Администратор
Администратор
 
Мнения: 19152
Регистриран на: Сря Окт 27, 2004 1:48 pm
Местоположение: най-добрият град за живеене!

Мнениеот Number1 на Сря Фев 21, 2007 10:48 am

и аз съм го правил ама за експлозивност при бягане, като стартираш . Много добро упражнение ама трябва да се внимава, че ако се прави грешно води до контузии, особено с по голяма тежест. А за жени наистина не съм сигурен, че е много добро, защото в краката бързо се трупа мускулна маса с това и стават големи бедрата
“There is a certain combination of anarchy and discipline in the way I work.”
Аватар
Number1
eMOTION лудория
 
Мнения: 6205
Регистриран на: Сря Апр 13, 2005 8:41 pm
Местоположение: Somewhere over the rainbow

Мнениеот BOKO на Сря Фев 21, 2007 10:54 am

Number1 {L_WROTE}:А за жени наистина не съм сигурен, че е много добро, защото в краката бързо се трупа мускулна маса с това и стават големи бедрата

И става като оная снимка в нашия клуб :shocked: :shocked: :happy:
Аватар
BOKO
eMOTION ангел-пазител
 
Мнения: 12745
Регистриран на: Пет Мар 17, 2006 3:52 pm
Местоположение: Шопландия

Мнениеот *Olelia* на Сря Фев 21, 2007 10:58 am

Е, ще се трупат, ако наистина се дига щанга. Аз лично слагам само лоста и правя напади, а не клякане :yes: Има разлика в упражнението.
Изображение
Аватар
*Olelia*
Администратор
Администратор
 
Мнения: 19152
Регистриран на: Сря Окт 27, 2004 1:48 pm
Местоположение: най-добрият град за живеене!


Назад към Фитнес

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron